Reklamace


Koupil jsem si sáčky do vysavače a sáčky nepasují do mého modelu vysavače

  • K této situaci může dojít i u velice kvalitních výrobků. Jsme tu pro Vás, abychom udělali maximum pro co nejrychlejší vyřešení tohoto problému. Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Pokud se nám nepodaří problém vyřešit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, produkt nám prosím vraťte poštou na adresu v rámci 3měsíční reklamační lhůty. Platbu za objednávku Vám vrátíme na účet nebo Vám zboží vyměníme. Závadu nám prosím popište detailněji v reklamčním formuláři, abychom mohli situaci řešit s výrobcem. Přispějete tím ke zvyšování kvality našich výrobků.
  • Kde můžu reklamaci uplatnit?

  • Jednoduše nám zboží pošlete na adresu VACS FACTORY s.r.o., Trstěnická 933, 570 01 Litomyšl a do formuláře Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu co nejpodrobněji popište závadu. Reklamaci vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti a pošleme Vám nové zboží na Vaši adresu.
  • Jaké dokumenty potřebuji, abych reklamaci vyřídil?

  • Není to vůbec složité. Ke zboží, které nám vrátíte poštou přiložte Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu ve kterém co nejpodrobněji popište závadu a uveďte rovněž i Vaše kontaktní údaje (adresu, telefon, e-mail atd.)
  • Jak dlouho bude trvat vyřešení reklamace?

  • Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace obvykle vyřídí ihned. V odůvodněných případech se může stát, že reklamaci vyřídíme později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
  • Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Kontaktujte nás.

    Nadstandardní garance

    100%záruka na vrácení zboží

    můžete vrátit zboží do 3 měsíců od nákupu bez udání důvodu

    můžete vrátit i rozbalené balení sáčků

    můžete vrátit balení i v případě, že jeden sáček je použitý a chybí

    Tento web používá na poskytování služeb a analýze návštevnosti soubory cookie. Používaním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace